Křížem krážem po Lipensku, 1. část

14. července 2015 v 12:47 | Ellí |  Ze života Ellí
Ahoj!
Pokud tento blog navštěvujete už třeba delší dobu, mohli jste zde loni začátkem podzima vidět článek, který se také týkal Lipna. Byla jsem tam totiž na rodinné dovolené... No, zalíbilo se nám tam natolik, že jsme letos hned první prázdninový týden zabalili kufry a vyrazili znovu :).
Mám do zásoby tolik zážitků, že to snad radši rozdělím do dvou článků, aby jste se mi tu neučetli k smrti :D.

--------------------------------------
Btw. Chtěla bych podotknout, že před pár dny (10.7.) oslavil můj drahý blog své první narozeniny a já s ním oslavila první rok strávený v kůži blogerky. Nemůžu si vynachválit své, nyní už rok staré rozhodnutí, pustit se po hlavě do blogosvěta, protože je to něco kouzelného a já si opravdu užívám psaní každého článku :).
Bez VÁS, mých drahých čtenářů, by však blogování nemělo smysl, takže vám tímto chci moc poděkovat za přízeň, chvíle strávené na tomto blogu a samozřejmě také za všechny milé komentáŕe, kterých se tu objevuje stále víc a víc, a které mi pokaždé vykouzlí velký úsměv na tváři :).
Ještě jednou děkuji a doufám, že společně coolour-life ještě nějaký ten rok navíc přidáme! :)

Tak například sjezd na koloběžkách s mamkou a taťkou...
To vám bylo krutopřísný! Ségra neměla volno v práci, a tak za námi měla dojet až v půlce týdne. Vlastně se to ale docela hodilo, protože pro ní by něco podobného bylo spíš noční můra, než příjemný zážitek... Vážně mi nejde do hlavy, jak může být někdo takový antitalent na jízdu na koloběžce... Vždyť na tom nic není, ne? Prostě na to stoupneš a jedeš.
Ale to jsem odbočila.
Po "náročném výšlapu" nahoru na kopec Kramolín, který se tyčí nad Lipnem, jsme si zapůjčili koloběžky. Byly to teda pořádné mašiny. Takové velké a robusní, jelo se na nich ale skvěle :).
Samozřejmě nechyběla ani vtipná vložka... Taťka má prostě od přírody obrovitou hlavu, no a normálně na něj nemohli najít žádnou helmu, do které by se nacpal :D. Řeknu vám, v té půjčovně z toho měli druhé Vánoce, ale nakonec se jim přece jen povedlo jednu vhodnou vyštrachat...
Samotný sjezd trval jen asi 20 minut, ale stálo to opravdu za to. Nejela jsem sice takto úplně poprvé, přesto na mě kolobrndy opět udělaly hluboký dojem :)).

Pokud je odněkud skutečně kouzelný výhled na Lipno, pak jedině z Vítkova Hrádku. My jsme si tam vyšlápli až z Horní Výtoně, tedy nějakých 8km do kopce (jedna cesta). Normálně by to nebylo zase až tak moc, v extrémním vedru, které ale zrovna panovalo, to taková brnkačka nebyla...
Nicméně to rozhodně stojí za to. Hrádek je v podstatě zřícenina, ale uvnitř věže se nachází krčma, kde se můžete osvěžit malinovkou nebo třeba pivčem :). Po dřevěných schodech potom vystoupáte až na vyhlídkový ochoz na vrcholu věže a.... to je panečku nádhera sama! Výhled do široka daleka a především na skoro celou Lipenskou přehradu. Tady si člověk teprve uvědomí její ohromnou rozlohu...
No, nebyla bych to já, kdybych si nevymyslela zase nějakou ptákovinu. Napadlo mě, že si s tím krásným výhledem udělám "umělecké fotky", a tak jsem si sedla na zeď věže (jakože i s nohama) a pode mnou asi 15m hloubka... Mamka z toho šílela a já upřímně trochu taky, ale prostě mě v tu chvíli něco popadlo, a že se prostě musím a musím vyfotit :D.
Jak vidíte, pořád žiju a mám pěkné fotky, ale pro příště bych to už snad radši neriskovala... :D.

hmm, to by pro tentokrát stačilo - pokračování příště! ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Andey Andey | Web | 14. července 2015 v 15:59 | Reagovat

To musela být dovolená. :D
Lipno mám ráda. S rodiči jsem tam byla dvakrát, ale na ty kopce jsme nešlapali. :)
Musela to být nádhera. :D Ty výhledy jsou vždycky kouzelný. :D

2 Sára Dracová Sára Dracová | E-mail | Web | 14. července 2015 v 18:59 | Reagovat

všechno nej blogu k prvním narozeninám :-)
Krásná dovolená, na Lipně jsem myslím, ani nikdy nebyla.

3 Ellí Ellí | Web | 14. července 2015 v 20:07 | Reagovat

[1]: Na Lipně je krásně, já to tam mám také moc ráda :).

[2]: Moc děkuji :). Pokud jsi nikdy nebyla, můžu ti výlet jen a jen doporučit, je tam obzvlášť v léťe skutečně kouzelně :)).

4 Sharon Keith Sharon Keith | Web | 17. července 2015 v 13:43 | Reagovat

Jé, konečně někdo, kdo má taky radši čokoládu :D Ale i tak je blbost i za čokoládu dávat stovku. Ještě že jí člověk pořídí skoro všude za rozhodně míň peněz :'D

Jinak na Lipno nebo do okolí se letos taky chystáme. Spíš jsme ale chtěli do Krumlova, že se tam třeba na víkend ubytujeme, a projedem tam to okolí. Ty koloběžky vypadají dost dobře, mohla bych to doma nenásilně navrhnout (že by to mohl být super zážitek :D), ale obávám se, že nikdo z mojí rodiny nebude sdílet moje nadšení :( :D

5 Ellí Ellí | Web | 18. července 2015 v 9:16 | Reagovat

[4]: To je fajn, že se v čoko názorech shodujeme :D.

Na Lipně je moc krásně, to samé ale o Krumlově rozhodně platí taky :). My jsme právě bydleli na Lipně a dělali si výlet do Krumlova - musím říct, že je to tam vážně kouzelné, nádherné město, které rozhodně stojí za návštěvu :).
Btw. Budu držet palce, ať tvůj koloběžkový návrh projde rodinnou radou :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.