Tauplitz, Rakousko

3. dubna 2015 v 9:51 | Ellí |  Ze života Ellí
Zdravím všechny čtenáře mého blogu!
Omlouvám se, za kratší neaktivitu, ale před pár dny jsem se vrátila z lyžáku a pak měla na práci fůru věcí, takže se k sepsání článku dostávám až teď, se začátkem Velikonočního volna (JUPÍÍÍ)...

Jak už jsem zmínila, byla jsem na lyžáku se svou třídou (+ ještě s jednou třídou, o rok starší než my). Zájezd byl na pouhých 5 dní, včetně příjezdu a odjezdu, ale i tak jsme byli všichni hrozně natěšení :).

První den (Pondělí) jsme se všichni sešli velmi brzy ráno u autobusu. Když říkám velmi brzy ráno, myslím něco okolo páté hodiny. Asi si dovedete představit ten zmatek, když se 60 lidí ve tmě snaží protlačit k autobusu, aby tam mohli narvat všechna svoje méně či více objemná zavazadla, lyže a tunu dalších věcí... No, když jsme se konečně naskládali do autobusu a zamávali rodinným příslušníkům, konečně jsme vyjeli...

Cesta nebyla zrovna krátká, ale zase ne nepřekonatelně dlouhá (něco okolo 6 hodin...). Cílem náší cesty bylo menší lyžařské středisko v rakouských Alpách jménem Tuplitz.

Po vyjetí krkolomných serpentýn, náš autobus zaparkoval asi kilometr od hotelu a tak jsme to museli došlapat po svých...

První dojmy z hotelu nebyly nijak okouzlující, ale to bylo asi spíš tím, že když se řekne Rakousko, představím si roztomilý, romantický, horský hotílek (ve kterých býváme ubytovaní, když vyrážíme do těchto oblastí s rodinou). Nakonec ale hotel nemohu hodnotit nijak špatně, měli jsme tam vše co bylo potřeba - malé, ale poměrně útulné pokoje (s koupelnou a wc), prostornou jídelnu s dobrým jídlem, ping pongový stůl, lyžárnu... Pokud hledáte levnější a nenáročné ubytování, pak vám mohu hotel Berghof jen doporučit.

Program dne vypadal asi takto:
7:30 - vstáváme
8:00 - snídáme
9:00 - 11:00 - lyžujeme
12:30 - obědváme
14:00 - 16:00 - lyžujeme
16:00 - 18:30 - máme volno (čti blbneme)
18:30 - večeříme
19:00 - večerní program
22:00 - večerka (grrrrr)

Snídaně probíhaly formou bufetu, takže si každý vybral podle libosti (taky jsme se tu vždy pořádně našťouchly, heh :D). Obědy a večeře jsme na výběr neměli, pokaždé nám ale přinesli dobré teplé jídlo, takže myslím, že hlady nikdo netrpěl.

Co se lyžování týče, byla jsem spokojená. Vyřádí se tu lyžař každé úrovně pokročilosti - naleznete zde jak sjezdovky modré, tak i černé, svézt se můžete na pomě, kotvě, čtyřsedačce, šestisedačce i v kabince.
Kvalita sněhu byla už sice trochu horší, ale co můžete také čekat koncem března, že?

Program byl velmi nabitý, a tak těch pár dní uteklo jako voda. Po závěrečné discotéce (která byla mimochodem ultra krutopřisněpřísná), jsme značně nevyspalí pobalili všechny věci a vyrazili na cestu domů.

Celkově tento kurz hodnotím (až na pár, ale skutečně jen pár, drobností) jako velmi vydařený :).

Gratuluji k dočtení mého vyprávění až dokonce a přeji krásné Velikonoce plné sluníčka a pohody! ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.